AuditDesktop Независим финансов одит
- За продукта
- Снимки
- Подход по МОС
- Облачни услуги
Защо AuditDesktop? EasyCheck e цялостно решение, обединяващо в едно всички необходими инструменти за автоматизиране на одитния процес. Функционалности, които обикновено намирате при комбинирането на различни софтуерни решения, тук ще откриете в един-единствен програмен продукт.
РИСКОВЕ Идентифициране и оценка на рисковете в процеса на планиране - първоначални аналитични процедури, изследване на бизнес процесите в предприятието. Поддръжка на Риск регистър с крос-референтна връзка до мястото на идентифициране на всеки риск. Връзка между оценените рискове и аналитичните процедури и въпросници за тестване на контрола, включени в одитния подход.
В EasyCheck ще намерите удобен инструмент за изчисляване, определяне и документиране на същественост при одита. Определяне на съществеността във връзка с ключовото число на отчета, връзка с монетарната прецизност при извадките.
ИЗВАДКИ В продукта е вградена възможността за прилагане на монетарна и случайна извадка. Файловете за покупки и продажби от ДДС Дневници могат да бъдат импортирани като възможна изследвана популация от данни. За целите на изследването, бихте могли да импортирате и други хронологии на документи, получени от използвания счетоводен продукт.
След приключване, изпълненият одит може да бъде експортиран и съхранен като „Одитно досие", което дава пълна информация за това как е протекъл одитният ангажимент. Одитното досие съдържа копия на всички документи, процедури, контролни листове и прикачени одиторски доказателства. Досието е във формата на уеб страница и може да бъде разглеждано с всички популярни уеб браузъри.
Всеки одитен документ има крос-референтна връзка с Дневник на корекциите. Дневникът Ви дава постоянна информация за това къде са открити грешките, какво е тяхното естество и влияние върху ГФО. Корекциите, заедно с Първоначалната оборотна ведомост, могат да бъдат автоматично сравнени с Окончателната оборотна ведомост на предприятието. |
ДОКУМЕНТИРАНЕ НА ПРОЦЕСА Използването на EasyCheck прави процеса на одит лесно проследим. Прилагането на одиторски доказателства, отчитане, следене и обобщаване на корекции, констатации и въпроси е бързо и удобно. Средствата за импорт на отчети, сравняване на начални и крайни стойности, контрол за вярно попълване на обобщени отчети и последващ експорт на тази информация, също спестяват ценно време на одитния екип. Всеки документ от системата може да бъде маркиран като „Приключен" и „Проверен". Документи и материали, свързани с последващи одити се прехвърлят автоматично за следващия период. Проверката на качеството на одит извършен с EasyCheck пести Вашето време, тъй като експортираното електронно досие следва въпросниците на СККОУ.
За повече информация, вижте раздел Подход по МОС.
Може да използвате собствена методика или да модифицирате вградената такава. С EasyCheck това става лесно и удобно, дори и в процеса на самия одит. Създаване на методика от Вашите съществуващи документи става само с няколко щраквания на мишката. Разполагате с богат набор от одит документи като: контролен лист, програма, въпросник, файл, собствен текстов документ и електронна таблица. Изграждане на крос-референтни връзки, условности, видимости и достъпи са само част от огромния набор от възможности, с които разполагате.
И ОЩЕ... Персонализиран потребителски интерфейс Контрол на достъпа Всичко в единна база от данни Дневник на измененията на информацията Интеграция с външни системи: ERP, правни и други |
Вижте още:
Изтеглете брошура на продукта:
ГОТОВ ОДИТОРСКИ ПОДХОД ПО МОС
Обхваща целия одитен процес и представлява готова одиторска библиотека, която съдържа работни документи и стъпки, следващи логиката и последователността от стъпки, съгласно Международните одиторски стандарти. Приложените работни документи са съобразени и с изискванията във въпросниците за проверка, приети от СККОУ.
Удобен и лесен за работа, подходът води потребителя в изпълнение на отделните процедури. Разработен е с цел да отговори на потребностите на малки одиторски практики при извършване на одити на МСП.
ОБЛАЧНИ УСЛУГИ
Използвайте продукта когато пожелаете и колкото имате нужда, без да инвестирате в:
Инфраструктура
Лицензи за операционна система
Лицензи за офис пакет
Лицензи EasyCheck
Навсякъде и по всяко време, на Mac, PC или мобилно устройство с Windows, iOS или Android.