AuditDesktop Вътрешен одит
- За продукта
- Снимки
- Облачни услуги
Защо AuditDesktop? EasyCheck e цялостно решение обединяващо в едно всички необходими инструменти за автоматизиране на одитния процес. Функционалности, които обикновено намирате при комбинирането на различни софтуерни решения, тук ще откриете в един-единствен програмен продукт.
СТРАТЕГИЧЕСКО ПЛАНИРАНЕ Изгответе Стратегически план на одитите на звено „Вътрешен одит“ за произволен период от време, използвайки рисково базиран подход. С EasyCheck имате възможност да дефинирате одитната си вселена и да я актуализирате във времето, без това да окаже влияние върху вече утвърдените планове. Може да заложите своя рисково базиран подход, като въведете рискови фактори и тежести, критерии за оценка и метод на приоритизиране. Могат да бъдат извършвани неограничен брой оценки на риска. В EasyCheck ще намерите готов рисково базиран подход за оценка на рисковете и приоритизиране. В използвания рисков модел, основна тежест при дефиниране на рисковите фактори е поставена върху адекватността на системите за финансово управление и контрол, значимостта на одитируемата единица и готовността на ръководството да предприема действия по предходни одиторски препоръки. EasyCheck Ви помага да постигнете по-ефективен одитен обхват, като във всеки един момент от планирането Ви показва наличните човешки ресурси.
На база на вече изготвения Стратегически план, Вие имате възможност да разработите Годишен план. Годишният план се изготвя на седмична база, като програмата Ви показва постоянна информация за приетото ниво на риск, планираните часове за одит и разполагаемите ресурси. Използвайки EasyCheck може лесно да разпределите одитите във времето през годината, така че да получите максимален обхват при равномерно и ефективно натоварване на екипите.
РИСКОВЕ Идентифициране и оценка на рисковете. Поддръжка на Риск регистър с крос-референтна връзка до мястото на идентифициране на всеки риск. Връзка между оценените рискове и аналитичните процедури и въпросници за тестване на контрола, включени в одитния подход.
EasyCheck дава възможност да се дефинират различни права на достъп до документите спрямо ролята на всеки един одитор в одитния процес. Всеки документ от системата може да бъде маркиран като „Приключен“ и „Проверен“. Документи и материали, свързани с последващи одити, се прехвърлят автоматично за следващия период. Предоставени са някои специфични за вътрешния одит инструменти като: таблица с констатации, изводи и препоръки, регистър на дадените от ЗВО препоръки, записи на слабостите и други.
След приключване на одит, можете автоматизирано да изготвите финален одитен доклад, съдържащ информация за приложените процедури, констатации, таблица с препоръки за подобряване на одитната дейност и резултати от анализи, събрани при провеждане на одита. Докладът лесно може да бъде персонализиран според нуждите на ЗВО. |
ОДИТ КАТО ЕЛЕКТРОННО ДОСИЕ (УЕБ) След приключване на одитния ангажимент, той може да бъде експортиран и съхранен като „Одитно досие“ - даващо пълна информация за това как е протекъл. Одитното досие съдържа копия на всички документи, процедури, контролни листове и прикачени одиторски доказателства. Досието е във формата на уеб страница и може да бъде разгледано с всички популярни уеб браузъри.
ДОКУМЕНТИРАНЕ НА ПРОЦЕСА Използването на EasyCheck прави процеса на одит проследим. Прилагането на одиторски доказателства, отчитане, следене и обобщаване на грешки, констатации и въпроси е лесно и удобно. Средствата за импорт на отчети, сравняване на начални и крайни стойности, контрол за вярно попълване на обобщени отчети и последващ експорт на тази информация, също спестяват ценно време на екипа. Всеки документ от системата може да бъде маркиран като „Приключен" и „Проверен". Документи и материали, свързани с последващи одити, се прехвърлят автоматично за следващия период. Проверката на качеството на одит, извършен с EasyCheck, пести време, тъй като експортираното електронно досие следва въпросниците на СККОУ.
Може да използвате собствена методика, или да модифицирате вградената такава. С EasyCheck това става лесно и бързо, дори в процеса на одит. Създаване на методика от вашите съществуващи офис документи става само с няколко кликвания на мишката. Разполагате с богат набор от одит документи като контролен лист, програма, въпросник, MS Office документ, собствен текстов документ и електронна таблица. Изграждане на крос-референтни връзки, условности, видимости и достъпи са само част от огромния набор от възможности, с които разполагате.
И ОЩЕ...
|
Вижте още:
Изтеглете брошура на продукта:
ОБЛАЧНИ УСЛУГИ
Ползвайте продукта когато пожелаете и колкото имате нужда, без да инвестирате в:
- Инфраструктура
- Лицензи за операционна система
- Лицензи за офис пакет
- Лицензи EasyCheck
Навсякъде и по всяко време, на Mac, PC или мобилно устройство с Windows, iOS или Android.