Новини
The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later.
СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ С МИНИСТЕРСТВО НА ИНОВАЦИИТЕ И РАСТЕЖА На 21.03.2022 г. „Адасофт“ ООД сключи с Министерство на иновациите и растежа, Главна дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност“ административен договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-2.089-3771-C01 за проект „Подкрепа за малки предприятия с оборот над 500 000 лв. за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19” по процедура за предоставяне на БФП BG16RFOP002-2.089 „Подкрепа за малки предприятия с оборот над 500 000 лв. за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19”. Проектът е финансиран от Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитиеи е на обща стойност от 50 000.00 лв., от които 42 500.00 лв. европейско и 7 500.00 лв. национално съфинансиране, с продължителност 3 месеца. Основните цели и резултати на проекта са осигуряването на оперативен капитал за българските малки предприятия, реализирали оборот над 500 000 лв. за 2019 г., за справяне с последиците от пандемията COVID-19. The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later.
АДА-СОФТ ООД започна изпълнението на проект „Развитие на управленския капацитет и растеж на АДА-СОФТ ООД по програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020" На 13.03.2017 г. беше подписан договор № BG16RFOP002-2.002-0493-C01 между Министерството на икономиката и АДА-СОФТ ООД за изпълнение на проект „Развитие на управленския капацитет и растеж на АДА-СОФТ ООД. Проектът е на обща стойност 235 094,24 лв., от които 139 881,07 лв. европейско и 24 684,90 лв. национално съфинансиране. Основната цел на проекта е увеличаване на управленския капацитет и потенциала за растеж на АДА-СОФТ ООД. Целта ще бъде постигната чрез изпълнението на следните основни дейности – въвеждане и сертифициране на система за управление на сигурността на информацията в съответствие с ISO/IEC 27001:2013, консултантски услуги за въвеждане на промени във внедрената система за управление на качеството за изпълнение на изискванията на новата версия на ISO 9001:2015 и ре-сертификация на системата, разработване и внедряване на CRM и разработване и внедряване на нови модули в съществуващата ERP система за целите на интеграцията със CRM и за управление на отпадъците, за инвестиции в ново оборудване и специализиран софтуер, необходими за функционирането на CRM и услуги за колокация. Предвидена е и дейност за визуализация на проекта. 15.03.2017 г. АДА-СОФТ ООД започна изпълнение на проект по процедура „Ново работно място“ 2015 /Monday, 19 September 2016 07:51/The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later.
На 16.09.2016 г. АДА-СОФТ ООД сключи договор за безвъзмездна финансова помощ по процедура BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015", финансирана от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020". В проект BG05M9OP001-1.003-1103 „Нови работни места в „АДАСОФТ" ООД" ще имат възможност да се включат шест неактивни или безработни младежи на възраст до 29 г., живеещи на територията на областите София-град и София-област. Младежите ще бъдат назначени на работа за период от 12 месеца, за тях ще се осигурят изцяло нови и напълно оборудвани работни места, както и обучение по ключовите компетентности „общуване на чужди езици" и „дигитална компетентност". Най-малко три от създадените нови работни места ще бъдат запазени за още шест месеца след приключването на проекта. Периодът на изпълнение на проекта е 15 месеца. Проектът е на стойност 91 940,61 лв., от които 78 149,52 лв. са финансиране от Европейския социален фонд и 13 791,09 лв. – национално съфинансиране, чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2014-2020". 17.09.2016 г. Нова версия на EasyCheck 2.1.0 /Saturday, 12 December 2015 12:15/The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later. Описание на измененията във версиятаПопълване на параметри в работните документиПри запис или преглед на работни документи, маркирани като ''Приключени'' или ''Проверени'', не се попълват параметрите. Модули към MS Office за работа с параметриСпряна е поддръжката на старите модули за работа с параметри към MS Office 2003 и MS Office 2007-2013. Разработен е нов модул, който работи с MS Office 2007 или по-нова версия. Нововъведенията са:
Коригирани текстове
ДостъпиДобавено е ново ниво на достъп в документите ''Наследен''. Елемент с ниво на достъп ''Наследен'' взима нивото на достъп от родителския елемент. При промяна в нивото на достъп на даден елемент се променят и достъпите на всички негови дъщерни елементи, които са с наследено ниво на достъп.
The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later.
Специализиран софтуер за Детски градиниЕкипът на АДА-СОФТ подготви специално за Вас проект „Детска градина", използващ единна система Скиптър (i) и обхващащ следните дейности:
Разработката е плод на познания, натрупани през нашия 21-годишен опит в организиране и внедряване на софтуер и успешна съвместна работа с детски заведения. Кратка анотация към отделните части: 1. ДЕЛОВОДСТВО И РЕГИСТЪР НА ДОГОВОРИТЕ Лесно и бързо въвеждане информация за входяща, изходяща кореспонденция и сключени договори. Автоматична номерация на документите. Възможност за сортиране, филтриране и бързо откриване на информация за заведени документи. Печат на Входящ и Изходящ дневник, както и Регистър на сключените договори. По желание на потребителя може да се прикачат и сканирани копия на документите. Изходи на печат „Деловодство":
2. ТАКСИ Предназначение – максимално съкращаване техническата работа по изчисляване дължимите такси и използване на съвременни методи за известяване на родителите. Поддържа се регистър на децата по групи с информация за родител, такса, семейство. Информацията се въвежда еднократно при постъпване на детето. Отпечатват се списъци предназначени за всяка група, квитанции за платена такса, месечен отчет. Има възможност да се изпращат напомнящи имейли на всеки родител, както и съхранение на представени документи като сканирани копия. Справки за документ „Такси":
Печат на Квитанция за платена такса
Наименованието на заведението и Булстат се вписват от данните за потребителя в програмата, без възможност за редакция. Номерацията на ПКО е автоматична и също без възможност за редакция. 3. СКЛАДОВО СТОПАНСТВО, КАЛКУЛАЦИИ НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ И ЕНЕРГИЙНИ СТОЙНОСТИ, ДНЕВНИК ЗА ВХОДЯЩ КОНТРОЛ НА ПРИЕТИТЕ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ Въвеждане получени материали в склад, включително хранителни продукти. За хранителните продукти е организирана възможност за въвеждане на информация, необходима за попълване на Дневник за входящ контрол на хранителните продукти – дата и час на доставка, производител, срок на годност, партида, количество. Връзка със счетоводна част за контрол и директно осчетоводяване. КАЛКУЛАЦИИ – Вложени продукти Моделът съдържа основна част от рецепти, използвани при приготвяне храната на децата, както съдържанието на хранителни продукти, така и енергийните стойности. Документът „Калкулация" освен, че ускорява процеса на изчисляване количествата вложени продукти, гарантира точност при изписване на продуктите за влагане в производство на кухненска продукция и гарантира защита при проверки. В пакета са включени основни рецепти от Сборник с рецепти за хранене на деца от яслени групи и деца от 3 до 7 години. Автоматично изписване на хранителните продукти в края на месеца, посредством справка. КАЛКУЛАЦИИ – Енергийни стойности Бърз и лесен контрол на въведената информация посредством възможност за филтри и сортиране. Печат на бланки: Складова разписка, Калкулация, Искане за вложени хранителни продукти. Справки за: енергийни стойности, за вложени през месеца хранителни продукти, Дневник на приетите хранителни продукти.
Бърз и лесен контрол на въведената информация посредством възможност за филтри и сортиране. Печат на бланки: Складова разписка, Калкулация за деня, Искане за вложени хранителни продукти, Искане за изписани материали от склад. Справки за: енергийни стойности, за вложени през месеца хранителни продукти, Справка калкулационна ведомост, Хронологични справки, Справка за храната на персонала по лица и дати. Дневник за контрол на приетите хранителни продукти.
4. ФИНАНСОВО-СЧЕТОВОДНА ЧАСТ И ИЗГОТВЯНЕ НА ОТЧЕТИ Вградена методология на бюджетна отчетност даваща гаранции за съответствие на осчетоводените суми по сметки и параграфи от ЕБК. Обработката е организирана с цел постигане на самостоятелни отчети за трите стопански области на отчетност: Бюджет, Други сметки и дейности, СЕС. Автоматични контировки по дейности, сметки и параграфи. Подсигурена информация за спазване изискванията на ДДС 4 за отчет на поети ангажименти и възникнали задължения. Връзка със складова част и автоматично осчетоводяване на складови документи. Оптимален набор от справки. Оперативни справки, филтри и сортиране. Директно попълване на отчети Оборотна ведомост и Касов отчет в бланките на МФ. Предлаганата организация на счетоводна отчетност гарантира спазване изискванията на МФ за съответствие на счетоводната база с изготвените отчети.
Предлагаме Ви една интегрирана система, с която да подобрите връзките между отделните дейности, да намалите техническата работа и същевременно да постигнете по-високо качество на отчетност и сигурност в крайните резултати. До 30.11.2015 г. закупилите пакет „Детска градина" получават безплатно инсталация и обучение в рамките на 3 часа. За повече информация или заявка за демонстрация: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it Желаещите да се запознаят със системата, могат да посетят организирания за целта демо-сървър. За потребителско име, парола и указания ползвайте телефоните по-горе. Лица за контакти: The site is under construction.
There is no translation of this article.
Please try again later.
ИНТЕГРИРАНА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ "СКИПТЪР(i)" –
|